השאירו את הפרטים ואנו נחזור אליכם

    סדנת קרקס וג'אגלינג

    סדנת ג'אגלינג

    סדנת קרקס מופלא מלאה באתגרים משחקים וכלי קרקס .

    מתאים לכל הרמות ולכל הגילאים, בסדנא הליכה על חבל , ג'אגלניג.

    אילו סדנאות קרקס נוספות ניתן ללמוד?

    קרקס סוואגו מציע לכם מגוון סדנאות קרקס, כמו למשל סדנת ג'אגלינג, אקרובלאנס ועוד. באקרובטיקה אווירית משתמשים בשרירים שונים, והיא מקיפה מגוון פעלולים כולל נפילה. זה מציג אתגרים ומסלולים חדשים להיבטים כמו זרימה אקרובטית וריקוד. ככל שתרחשו ניסיון רב יותר באקרובלאנס, תוכלו להגדיל את רמת הקושי של התרגילים.סדנה זו נועדה לחזק את היחסים הבין אישיים תוך עבודה משותפת לקראת מטרות משותפות. תלמדו לתקשר ביעילות, להבין נקודות מבט שונות ולבנות אמון. במהלך סדנת הקרקס, בתוך כל קבוצת גיל ניתן למצוא מגוון רחב של כישרונות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שתמיד תמצאו אתגרים שמתאימים בדיוק לכם, ותדעו להתגבר עליהם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים או להצטרף לסדנת ג'אגלינג, צרו קשר עם קרקס סוואגו.

    למה כדאי לכם לבחור סדנת ג'אגלינג?

    ג'אגלינג הוא תרגיל מנטלי בפני עצמו. כצורת אמנות, הג'אגלינג גם מגרה את הדמיון ומעודד רעיונות חדשים. בתור להטוטנים תוכלו לפתח מסוגלות לפתור אתגרים בדרכים חדשות ולחשוב בצורה יצירתית. ג'אגלינג הוא צורת אמנות דינמית הדורשת הסתגלות מתמדת מכיוון שכוח המשיכה הוא קבוע. חשוב ללמוד לחשוב על הרגליים, לקחת סיכונים מחושבים ולדחוף את עצמכם קדימה.

    מכיוון שג'אגלינג אינו מסוכן כמו אומנויות קרקס אחרות, זה יכול לקחת יותר זמן כדי ללמוד את מיומנויות הג'אגלינג. במהלך סדנת ג'אגלינג הריכוז שלכם מוגבר על ידי ביצוע חוזר ונשנה של אותו דפוס, והתרגיל דורש כמות ניכרת של כוונון עדין בפתרון בעיות. אימון אישי מביא בדרך כלל לגמישות מוגברת בגלל המספר הגבוה של הפעלים המבוצעים של אותו תרגיל.

    סדנת ג'אגלינג – קרקס סוואגו

    כל אחד יכול ליהנות ולהצליח בקצב שלו במהלך סדנת ג'אגלינג, ללא קשר למידת הניסיון שלו. גם אם כל חווית הפעילות הגופנית שלכם מוגבלת לשעת חדר כושר, תתפלאו לגלות כמה מהר תוכלו לשפר את הכישרונות שלכם בתחומים כמו ריקוד, התעמלות, אקרובטיקה, פארקור וטרמפולינה. צוות האמנים המקצועי של קרקס סוואגו נרגשים להזמין אתכם לסדנת ג'אגלינג וסדנאות קרקס נוספות, ושמחים לדעת כי יוכלו ללמד אתכם מגוון רחב של מיומנויות. מעבר ליסודות האיזון, הקרקס מלמד המון מיומנויות נוספות.

    שיווק דיגיטלי לעסקים שיווק דיגיטלי לעסקים